مراسم معارفه مدیر حراست سروک آذر برگزار شد
شنبه، 05 خرداد 1403 - 14:36
به گزارش روابط عمومی شرکت سروک آذر، مهدی عباسی طی حکمی به مدیر حراست شرکت مهندسی و توسعه سروک آذر منصوب شد.
پایان حضور شرکت مهندسی و توسعه سروک آذر در بیست ‌و هشتمین نمایشـگاه بین‌المللی نفـت، گاز، پالایش و پتروشیمی به روایت تصویر
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 13:48
پایان حضور شرکت مهندسی و توسعه سروک آذر در بیست ‌و هشتمین نمایشـگاه بین‌المللی نفـت، گاز، پالایش و پتروشیمی به روایت تصویر
سروک آذر در روز چهارم نمایشگاه بین المللی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 - 20:12
غرفه سروک آذر در روز پایانی بیست ‌و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی میزبان مدیران بالادستی، مقامات، مسئولان و متخصصین بود.
گزارش سومین روز حضور سروک آذر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 22:42
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سروک آذر در سومین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران میزبان دکتر محسن خجسته مهر؛ معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در غرفه سروک آذر بودند.
سروک آذر در دومین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 - 20:26
بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور بیش از ۱۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در روز دوم به کار خود ادامه داد.
دومین حضور مستقل سروک آذر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 21:28
شرکت مهندسی و توسعه سروک آذر برای دومین سال متوالی و با حضور رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل و همکاران سروک آذر و با هدف ارائه دستاوردها و برنامه های پیش رو در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران شرکت کرد.
 انتخاب شایسته سروک آذر به ‌عنوان" کارفرمای سلامت محور برتر استان ایلام در سال 1402"
یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403 - 09:27
به گزارش روابط عمومی شرکت سروک آذر در همایش گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای استان ایلام در هشتم اردیبهشت ماه سال جاری، شرکت مهندسی و توسعه سروک آذر از جانب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و سایر ارگان های مرتبط، به عنوان کارفرمای سل...
خبری خوش برای خانواده سروک آذر؛ امضا قرارداد گام دوم توسعه میدان نفتی آذر
یکشنبه، 27 اسفند 1402 - 16:13
بسیار خرسندیم در آستانه سالروز ملی شدن صنعت نفت و در ادامه ی مسیر پرپیچ و خم تولید ملی، با تکیه بر ظرفیت های داخلی توانستیم راه استمرار توسعه استان ایلام را هموار کنیم.
ارزیابی وضعیت پیشرفت عملیات ناحیه گازی میدان نفتی آذر
یکشنبه، 20 اسفند 1402 - 11:11
به گزارش روابط عمومی شرکت سروک آذر در روز 18 اسفند ماه سال جاری، جلسه ای با حضور حمیدرضا توسلی؛ مدیرعامل شرکت سروک آذر، حمیدرضا مشایخی؛ معاون سطح الارضی و مدیران و همکاران سروک آذر در خصوص ارزیابی وضعیت پیشرفت عملیات ناحیه گازی و بررسی موارد مرتبط شا...
مراسم بزرگداشت روز درختکاری
شنبه، 19 اسفند 1402 - 11:17
به گزارش روابط عمومی شرکت سروک آذر، طبق روال سال های پیشین و با فرا رسیدن 15 اسفند ماه روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، سروک آذر اقدام به کاشت نهال نمود.
صفحه 2 از 6ابتدا   قبلی   1  [2]  3  4  5  6  بعدی   انتها