به کارگیری فناوری نوین چاه محور MPC برای اولین بار در ایران
ﺳﻪشنبه، 15 اسفند 1402 - 11:23
به گزارش واحد روابط عمومی سروک آذر در راستای اهمیت استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در میدان نفتی آذر، تیم معاونت بالادستی با همکاری تنگاتنگ و تبادل اطلاعات علمی و فناوری با شرکت‌های بین‌المللی، روش نوینی را به نام MPC (Multi-Stage Physico-Chemical)...
مشارکت کارکنان میدان نفتی آذر در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی
شنبه، 12 اسفند 1402 - 11:27
به گزارش روابط عمومی شرکت سروک آذر، 11 اسفند ماه سال جاری کارکنان میدان نفتی آذر با مشارکت در انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حماسه ای به رنگ حضور و همدلی خلق کردند.
مسابقات فوتسال جام دهه فجر
شنبه، 28 بهمن 1402 - 11:30
​​​​​این مسابقات به مناسبت دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با همت واحد روابط عمومی و پشتیبانی در سالن سرپوشیده کمپ پردیس 2 در سایت نفتی آذر برگزار شد.
سروک آذر میزبان هیات مدیره انجمن شرکت های اکتشاف و تولید
ﺳﻪشنبه، 17 بهمن 1402 - 11:44
به گزارش روابط عمومی سروک آذر نوزدهمین جلسه هیات مدیره انجمن شرکت های اکتشاف و تولید با میزبانی حمیدرضا توسلی؛ مدیر عامل سروک آذر، فیروز دویران؛ معاونت مالی و اداری و مهدی باغستانی؛ مدیرطرح و برنامه و با حضور اعضای انجمن شرکت های اکتشاف و تولید ، محم...
سروک آذر برای دومین سال متوالی، رتبه برتر را کسب کرد
ﺳﻪشنبه، 03 بهمن 1402 - 09:07
به گزارش روابط عمومی سروک آذر، سازمان مدیریت صنعتی در تاریخ دوم بهمن ماه سال جاری برای بیست و ششمین سال متوالی، شرکت‌های بزرگ و موثر در اقتصاد کشور را طی "همایش شرکت‌های برتر ایران (100 – IMI)" با حضورعباس علی آبادی؛ وزیرصنعت، معدن و تجارت و سید احسا...
امضا تفاهم نامه بین سروک آذر و پژوهشگاه صنعت نفت
دوشنبه، 25 دی 1402 - 15:35
به گزارش روابط عمومی شرکت سروک آذر، روز 24 دی ماه سال جاری در حاشیه نشست مشترک، تفاهم نامه انجام پروژه های فنی، تخصصی و تحقیقاتی در حوزه بالادستی و پایین دستی نفت و گاز فی مابین شرکت مهندسی و توسعه سروک آذر و پژوهشگاه صنعت نفت امضا شد.
مهمان ویژه سایت نفتی آذر؛ دکتر علینقی مشایخی
یکشنبه، 12 آذر 1402 - 09:21
به گـزارش روابط عـمومی طـی هماهنگی های صـورت گـرفته دکـتر علینقی مشـایخی؛ در روز 9 آذر ماه سـال جـاری مهمان سـایت نفتی آذر بـود.
     ایجاد باور ملی با استفاده از نوآوری مجموعه های دانش بنیان
چهارشنبه، 03 آبان 1402 - 09:29
به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه سروک آذر، در تیر ماه سال جاری و برای اولین بار، طراحی، ساخت و بهره برداری از دستگاه جمع آوری کننده نفت (Oil Skimmer) از روی سطح آب حوضچه های تبخیر میدان نفتی آذر با حضور نمایندگان فنی دانشگاه علم و صنعت ایران...
برگزاری مانور مشترک زلزله، نشت گاز و تخلیه اضطراری
شنبه، 22 مهر 1402 - 09:46
به گزارش روابط عمومی سروک آذر مانور مشترک با موضوع زلزله، نشت گاز و تخلیه اضطراری در مهرماه سال جاری در سایت نفتی آذر برگزار گردید.
اربعین مقدمه ظهور منجی بشریت
ﺳﻪشنبه، 14 شهریور 1402 - 10:08
به گزارش روابط عمومی سروک آذر در آستانه اربعین حسینی و راهپیمایی میلیونی زائران امام حسین (ع)، سروک آذر طبق سنوات گذشته با تجهیز موکبی در مرز مهران به منظور استراحت و توزیع مواد خوراکی و آشامیدنی، به استقبال زوار سیدالشهدا رفت.
صفحه 3 از 6ابتدا   قبلی   1  2  [3]  4  5  6  بعدی   انتها