امضا تفاهم نامه بین سروک آذر و پژوهشگاه صنعت نفت
دوشنبه، 25 دی 1402 - 15:35
به گزارش روابط عمومی شرکت سروک آذر، روز 24 دی ماه سال جاری در حاشیه نشست مشترک، تفاهم نامه انجام پروژه های فنی، تخصصی و تحقیقاتی در حوزه بالادستی و پایین دستی نفت و گاز فی مابین شرکت مهندسی و توسعه سروک آذر و پژوهشگاه صنعت نفت امضا شد.
مهمان ویژه سایت نفتی آذر؛ دکتر علینقی مشایخی
یکشنبه، 12 آذر 1402 - 09:21
به گـزارش روابط عـمومی طـی هماهنگی های صـورت گـرفته دکـتر علینقی مشـایخی؛ در روز 9 آذر ماه سـال جـاری مهمان سـایت نفتی آذر بـود.
     ایجاد باور ملی با استفاده از نوآوری مجموعه های دانش بنیان
چهارشنبه، 03 آبان 1402 - 09:29
به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه سروک آذر، در تیر ماه سال جاری و برای اولین بار، طراحی، ساخت و بهره برداری از دستگاه جمع آوری کننده نفت (Oil Skimmer) از روی سطح آب حوضچه های تبخیر میدان نفتی آذر با حضور نمایندگان فنی دانشگاه علم و صنعت ایران...
برگزاری مانور مشترک زلزله، نشت گاز و تخلیه اضطراری
شنبه، 22 مهر 1402 - 09:46
به گزارش روابط عمومی سروک آذر مانور مشترک با موضوع زلزله، نشت گاز و تخلیه اضطراری در مهرماه سال جاری در سایت نفتی آذر برگزار گردید.
اربعین مقدمه ظهور منجی بشریت
ﺳﻪشنبه، 14 شهریور 1402 - 10:08
به گزارش روابط عمومی سروک آذر در آستانه اربعین حسینی و راهپیمایی میلیونی زائران امام حسین (ع)، سروک آذر طبق سنوات گذشته با تجهیز موکبی در مرز مهران به منظور استراحت و توزیع مواد خوراکی و آشامیدنی، به استقبال زوار سیدالشهدا رفت.
نشست مجری طرح آذر و نفت و گاز غرب در میدان نفتی آذر
پنجشنبه، 02 شهریور 1402 - 13:16
به گزارش روابط عمومی سروک آذر در تاریخ ۲ شهریور ماه سال جاری جلسه ای با حضور کیوان یاراحمدی، مجری طرح توسعه میدان نفتی آذر و محمود نصیری، سرپرست شرکت نفت و گاز غرب در سایت نفتی آذر برگزار گردید.
افتخاری دیگر از سروک آذر
شنبه، 21 مرداد 1402 - 14:42
با همت همکاران غیور شرکت سروک آذر، تلاشگران عرصه توسعه و تولید، گامی دیگر در راستای تحقق منافع ملی برداشته شد و صادرات از میدان نفتی مشترک آذر به ۷۰ میلیون بشکه نفت رسید و درآمدی در حدود ۵ میلیارد دلار برای کشور ایجاد گردید.
یازدهمین سالگرد تاسیس شرکت مهندسی و توسعه سروک آذر
دوشنبه، 19 تیر 1402 - 13:20
پیروزی یک گروه در گرو تلاش همه اعضا آن است، طی این مسیر ۴۰۱۵ روزه برای رسیدن به اهداف پیشرو و پذیرای چالش بودن در تمامی این ایام با همت و درایت شما عزیزان توامان بوده است.یازدهمین سالگرد تاسیس شرکت مهندسی و توسعه سروک آذر را تبریک عرض نموده و امیدوار...
سروک آذر در روز چهارم نمایشگاه بین المللی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی
چهارشنبه، 03 خرداد 1402 - 10:26
شایان ذکر است در حاشیه روز پایانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی امضای تفاهم نامه چهار ساله سروک آذر با معاونت عل​می، فن آوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در زمینه توسعه اقتصاد دانش بنیان در زنجیره های بالادستی نفت تح...
امضا تفاهم‌ نامه توسعه فاز ۲ میدان مشترک دهلران با سروک آذر
دوشنبه، 01 خرداد 1402 - 16:49
​​نفت مناطق مركزی و شركت اكتشاف و تولید سروك آذر تفاهم نامه امضا كردند​
صفحه 4 از 7ابتدا   قبلی   1  2  3  [4]  5  6  7  بعدی   انتها